Hari ni nk citer bab campak. Hem nk campak apa la plak kn? Sebenarnya campak yg dimaksudkan ialah demam campak. Irsyad, my second boy kena demam campak plak. Huhuhu mulanya, ari ahad dia demam, ari isnin plak demam dh ok cuma Irsyad suka merengek dan x leh berenggang ngn saya dan maktok dia. Mlm tu plak dia xleh tdo asyik nangis² je.Pgi tdi bgun je tdo tgok badan Irsyad dh ada bintik² merah. Msuk opis jap settle kn keje, lpas rehat trus bwak Irsyad jumpa doktor Haji Ayaz. Memang sah la Irsyad kena demam campak. Alhamdulillah la campak tu dh keluar, kalu tak kmi pun x tahu yg Irsyad kena demam campak. So sbg langkah pencegahan, Irsyad di kuarantin kt umah MIL saya sbb maktok Irsyad xleh jga Irsyad sbb adik saya tgh berpantang kt situ. Takut lh plak berjangkit kt baby kn? So apa² pun ubat dh amik, sekarang yg saya harapkan Irsyad cepat sembuh dan rajin² mkn ubat.
Followers
Tuesday, July 05, 2011
Friday, June 24, 2011
Aku Sayang Dia
Jom² join contest "Aku Sayang Dia"
by Honeyamour
![]() |
| Banner contest "Aku Sayang Dia" |
So lepas je tgok banner contest yg kiut miut ni, hati teringin gak la nk mempertaruhkan gambar for this contest. Gambar² yang dipertaruhkan berkaitan gak ler ngn saya punya blog "My Lovely Family". Gambar mengenai family kecil saya yang sangat² saya sayangi.
So ini lh hasil gambar sehabis kreatif yg saya boleh hasilkan....dan juga gambar utk contest ni....
Aku sayang dia, dia dan dia (My husband dan anak²) sbb dia² semua pelengkap hidupku sebagai seorang wanita. Dia² menjadikan diriku sentiasa gembira di dalam menempuh kehidupan seharian. Dia² juga sentiasa berada disisiku disaat suka mahupun duka. Dia² menjadikan diriku begitu BERHARGA.............AKU SAYANG DIA........
So jutaan terima kasih dan syabas diucapkan kepada saudari Honeyamour kerana berjaya mengadakan contest ini dan juga jutaan terima kasih kepada saudara Hazmanfadzil.com kerana sudi menaja contest ini..... .
So jutaan terima kasih dan syabas diucapkan kepada saudari Honeyamour kerana berjaya mengadakan contest ini dan juga jutaan terima kasih kepada saudara Hazmanfadzil.com kerana sudi menaja contest ini..... .
Subscribe to:
Posts (Atom)


