Followers

Monday, July 11, 2011

*___*

Dah lama rasanya saya x update blog kn? Yang ada pun satu je pasal Irsyad demam campak tu je. Lately busy skit, cewahhhh mcm YB plak kn sibuk sampai x dan nk update blog. Ekcelli baru² ni saya sbuk skit ngn sukan Wisma Persekutuan tmpt saya b'kerja. Saya cuma join dlm outdoor game, netball. Ye lh besukan kn bole sihatkan bdn. Daripada saya dok saja tanpa melakukan sebarang senaman, elok gak la saya bersukan dgn join Netball ni. Sbb kalu nk besukan sendiri berseorangan bagai dikata lah kn, tak buat punya. Nk lawan netball tu sehari je tp nk praktis tu yg mkn hari. Bukan sehari 2 oo nk praktis, hari² blik keje je trus tukar baju praktis. Bukannya apa, nk mencari posisi pemain yg sesuai tu mkn hari gak la. Macam saya main position GA je. Wah² GA tu, tp nk shoot bola pun terkial², hehehe tp disebabkan GA yg asal dh berpencen, so saya lh yg kena jdi GA terjun. Tp nasib gak la, kadang² masuk, kadang² tak. Maklumlah bukan profesional pun bab² shoot bola ni. Game pun dh berlangsung pada 30 Jun baru² ni. Team AG ( Jab. Akauntan ) kalah. Tp xpe yg penting bole menyihatkan badan.

Abis game sibuk ngn keje kt opis plak. Banyak keje nk kena settle. Ye lh game time² ujung bulan, byk la plak report nk kena submit kt HQ. Dh kena settle² report bru lh bole tarik nafas sambil² cek blog. Hehehe skrg ni tgh bersenang lenang la sbb keje dh settle, so kita curi time skit update blog.

Erm, rasanya cukup lh dlu kot citer utk kali ni ye. Nanti kalu saya rajin skit saya buat lh entry yg baru ye.......Bye²......

Tp sebelum tu jom la kita tgok dlu gambar team AG yang matop sebelum memulakan game pada 30 Jun lalu ye.......

Team AG yg mantap...hehehe cuba teka yg mana satu saya?

No comments:

Post a Comment