Followers

Wednesday, July 18, 2012

Ada Bran?

Salam korang semua,

   Amacam boleh teka x apa maksud tajuk entry kali ni? Cer teka, cer teka......ha kalu nk tau jugak maksud tajuk entry ni sila lah scroll ke bwah ye....
  
   Ok sedia korang, 1,2,3..............
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

   Ha amacam? Ada bran nk karaoke stail mcm ni? Mcm artis professional pun ada. Hehehe kalau semua nk tahu, Icat ni memang kaki nyanyi. Pantang jumpa mikrofon mesti dia akan nyanyi. Tak kiralah lagu apa pun pasti dia akan menyanyi. Kadang-kadang tu, kakak Dina pun tumpang nyanyi sekali. Mama ngn baba pun suka gak karaoke, tp xde la buat stail mcm icat ni. Kalau ada pun mcm ni je.....

   Hehe.......oklah semua, Selamat Malam...........

2 comments:

  1. wah.. nyanyi sambil tido..hehe.. comel..

    ReplyDelete
  2. hehehe....hobi icat ni memang nyanyi...sbb tu kalau dpt mikrofon sambil tido pun leh nyanyi....

    ReplyDelete