Followers

Friday, October 19, 2012

Jom mengemas......

Assalamualaikum semua,

Hari Jumaat yg indah bermakna hari cuti buat saya dan husband. Lagi seminggu kita semua nk menyambut Hari Raya Aidiladha. Bermakna hari ini dan esoklah saya kena marathon kemas umah siap-siap sbb Ahad sampai Khamis saya kerja. Jumaat kita dh nk raya. Arini kerah husband dan anak-anak bagun tido awal pastu tolong saya kemas rumah. Kami mulakan hari dengan kuar breakfast dulu, lepas tu baru balik rumah utk mulakan kerja-kerja. Basuh keta, basuh baju, cuci lantai parking, buang sawang-sawang, vakum lantai dan mop lantai. Hasilnya........sila tgok kt bwah ye......




oklah kot ye citer utk arini sbb dh xde idea dh nk menulis.....janji blog saya update....hehehe...bye

Nota kaki : esok sambung lg kemas umah sbb laman dan dapur x kemas lg......

3 comments:

  1. CANTIKNYA RUMAH DIA... HURMMM.... KEMAS & TERATOQ

    ReplyDelete
  2. Cik Saila & SM79 : Tq....semua susun atur diselia oleh encik suami....idea dia lh tu...

    ReplyDelete