Followers

Friday, April 08, 2011

Friendly Match Futsall with MADA

6/4/2011 AG Kedah telah diajak untuk friendly match futsall ngn MADA. So team Futsall AG Kedah pun turun lh for that match. Hehehehe sbnarnya team AG Kedah ni bukannya bersedia pun utk p'lawanan futsall ni, tp kmi tetap gak trun lawan sbg p'sediaan utk Sukan Kementerian Kewangan yg akan bermula pada 16/4/2011 ni.


Sebenarnya kami lebih byk berlatih utk netball sbg persediaan utk Sukan Kementerian Kewangan yg akan bermula pd 16/4/2011 ni (citer pasal netball akan dikongsi pada entry akan datang).Tp disebabkan futsall wanita pun t'senarai juga sbg salah satu game time sukan tu,so kmi sahut je lh ajakan team MADA ni. At last team AG kalah ditangan MADA dengan score 4-0. Hehehe kira ok lh sbb kalau nk ikutkan corak permainan MADA yg slalu b'latih futsall,sama je ngn corak p'mainan team AG yg x pernah berlatih futsall ni.


Tp apa2 pun team futsall AG akan bangkit semula pada Sukan Kementerian Kewangan ini yg akan berlangsung pada 6/5/2011. Insyaallah kmi akan b'usaha dengan sebaik mungkin........


Jom layan gambar2 semasa perlawanan futsall berlangsung......


Tengok tu kaki bangku aku tgh gelecek bola

Tgh tunggu bola yg x kunjung tiba

Aku berlari2 mngejar bola

Team AG menentang MADA

Mendapat sokongan moral dari Irdina

Dina berpeluh sbb ikut mama warming up
& kejar bola

1 comment:

  1. Of course, likelihood is you'll be spending most of 카지노사이트 your time within the Diamond on the tables

    ReplyDelete