Followers

Wednesday, June 15, 2011

Tahniah

Assalamualaikum semua.....

Entry ni dibuat coz nk ucap tahniah kt adik saya Mashitah (Itah) ngn suaminya Nidzar Hakim sbb dh menjadi ummi dan abah pada hari ini. Itah selamat melahirkan bby girl seberat 2.6 kg, kol 7.30 pg tadi.....Alhamdulillah selamat kedua²nya......Dan utk saya, berjaya menjadi mama utk anak yg ke 6 (anak along 3 org, anak saya 2 org dan anak Itah)sbb semua anak² sedara saya akan memanggil mama pada saya, dan baba pada suami saya seperti mana Dina & Icat panggil kami berdua. Hehehe dan anak² saya akan memanggil Along dan kakak ipar saya dengan panggilan ibu dan abah. Itah ngn suaminya plak anak² saya panggil ummi dan abah. Teringat la plak waktu besalainkan anak² saya dlu...hehehe yg terbaru w/pun dh dekat setahun saat² besalinkan Icat. Alhamdulillah Tuhan permudahkan kelahiran kedua² anak saya itu. Itah pun mcm tu gak, sakit kejap je dh besalin......Syukur sgt²..........Alamak dh melencong la plak dari tajuk entry kt atas tu.....hehehe anyway tahniah Itah ngn Nidzar Hakim sbb dh menjadi Ummi dan Abah.......

*Gambar bby akan diupload nnti ye...sbb saya pun bru nk off ke Hospital tgok bby ye......*

No comments:

Post a Comment