Followers

Tuesday, June 14, 2011

Jejalan.... -_-

hurmmmm..tajuk cam kosong dan x membawa apa² makna  je kan. Saja je saya nak kasi blog saya ni update dan x bersawang. So citer² yg dh basi pun still nk citer gak...

Ekcelli, time cuti skolah bru² ni, saya ngn family xlah ada g jln mana² pun. Sbb nya saya ngn hubby masih blum ada anak yg bersekolah, so anytime kitaorang leh g jln² . Dina pun bru je berumur 4 thn dan di jaga oleh mak toknya(mak aii ler). Tp bila tiba time cuti skolah, Dina plak yg sibuk² dan lebih² bejalan mengalahkan org yg tgh bercuti skolah. Eleh bukannya Dina p mkn angin pun, cuma g jln² ikut Ummi (mak mentua aii ler) dia g KL ngn blik kg husband saya di Johor. Seminggu gak la Dina g jln² tanpa mama, baba dan Icat.

So dikesempatan Dina xde g jln², me and husband pun amik lh kesempatan kuar jln², mkn²  sbb boring Dina xde (sbb kalu dia ada kt umah, memang riuh la umah dgn suara dia yg lunak dan nyaringggggg tu). Jadi yg mengikut saya ngn husband tentu² lh Icat. Kitaorang jln², mkn² dkt AS je. Xlah kitaorang pegi becuti jauh² sbb kewangan x brapa mengizinkan. Hehehe abis sudah idea saya nk becerita....layan gambar² je lh ye.....

Icat boring tgh tunggu mama siap....

seriusnya aku mengoder mkn....

Icat pun sibuk oder gak...."akak mushroom soup please"




comot lpas mkn
baba diet katanya, so oder nugget je....

No comments:

Post a Comment