Followers

Tuesday, February 14, 2012

Harapkan Kakak, Kakak Pun Tido Juga

Semalam suruh kakak Dina tolong tanggukkan buai adik Icat. Tp sebelum dia setuju nk tolong tanggukkan buai adik dia tu, dia ada la minta upah dari baba dia. Katanya lepas tanggukkan adik dia sampai tido, dia nak tgok cd katun Pink Panter. Saya plak masa tu tgh buat keje kt dapur. So baba dia pun setujulah dengan permintaan Dina tu. Baba pun serahkan lah tugas menangguk buai adik Icat kpd kakak Dina. Baba pun sambunglah tgok tv kt depan. Tak sampai 10 minit saya pun masuk la bilik nk tgok samaada anak2 dh tdo ke belum. Sekali buka je pintu bilik, Ya Allah dengan Dina sekali dh tertido. Letih main kat sekolah kot. Hehehe tu lah " Harapkan Kakak Dina, Kakak Pun Tido Juga". So nak tgok katun kemana, last2 tertido......

Jom layan pics Dina tangguk buai adik Icat semalam...... (sila abaikan katil yg berselerak tu ye.....)







w/pun dh tido tp tangan masih kt buai adik

2 comments:

  1. hehehehe kakak letih sgt la tuh... x pa la.. janji si Icat pun pun tido kira ok la....

    ReplyDelete
  2. hehehe...kak sue ni namanya pakej dua dalam satu....hehehe dua2 sekali tido...

    ReplyDelete