Followers

Monday, July 23, 2012

Kak Mama.....

Salam 3 Ramadan semua....

Kak mama? Sapa tu? Kakak mama ke? Ha kalau nk tau sapa kak mama, sila lah tgok pic kt bwah ni ye.....
 *
*
*
*
*
*
Sayalah kak mama

Ha..........ni lah kak mama adik Icat. Hehe ni kes adik Icat lah ni. Saya selalu nasihatkan Icat supaya panggil anak-anak abg saya dengan panggilan kakak. Ye lah anak-anak buah saya kn lg besar drpd Icat. So saya nasihatkan Icat " Icat, kalu org pompuan besar panggil kakak tau.....x boleh panggil nama saja". So mengambil drpd nasihat saya lah Icat akan panggil kakak bila dia jumpa org pompuan yang besar. Last-last dengan mama sekali dia panggil kakak. Yang boleh buat saya perasan tu, mlm semalam dia nk susu, pastu boleh dia panggil saya "Kak mama nk susu". Terkejut saya ngn husband dengar dia panggil mcm tu. Pastu kami bagi soalan kt dia. "Icat, mana kak mama?" Dengan pantas jari kecik dia tunjuk kt saya. Hah haru betul la bdk kecik sorang ni. Tadi masa nk amik dia kt umah Maktok dia pun, bila dia nmpak je muka saya, terus dia jerit  Kak mama balik". Hem....abis satu umah Maktok gelak dengar panggilan Icat tu. Alahai Icat..........mama pun boleh jadi kak mama kn? Sabor je lah......

1 comment:

  1. hi..blog walking here..singgah ler blog sy kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

    ReplyDelete