Followers

Friday, September 14, 2012

Raya 2012

Salam semua,

Entry yg dh lama nk diupdate tp x update-update lg. Syawal pun tinggal beberapa hari je lg. Tp saya baru start nk citer pasal Raya 2012. Nk story panjang-panjang x de idea, so u alls just tgok je lah gambar-gambar sepanjang Raya 2012 saya ye......

Malam raya
 1 Syawal 1433H

Irsyad di pagi raya
Irdina pulak posing....

Posing dulu dpan rumah sblm ke rumah mak baba

tema tahun ni Arabian.....

Irdina salam dulu ngn Ummi

Dengan Oba pulak

Turn Jad pulak

Dapat hadiah raya drpd mak

Salam ngn baba pulak

Yay...my turn....

Giliran adik Irsyad pulak

Irsyad salam ngn Oba

Turn salam ngn ibu2 saudara pulak

Jad beraya dgn Kak Long
We both husband and wife ;)

"Abg duit raya kasi lebih sikit ye thn ni, pleaseeee"


My lovely family

Mama posing ngn anak-anak
Giliran mak bersalam ngn baba pulak

Ni pulak gambar family sebelah saya...
mak ngn kakak ipar xde sbb tgh sibuk layan tetamu kt bwh...

The boys are in pink...
Bergambar dgn abah....
2 Syawal 1433H

Ni pulak masa open house  saya....
Jad tgh layan tetamu yg hadir

Ni pulak Irdina tgh layan sepupunya.....

3 Syawal 1433H

Open house jiran No A/6
4 Syawal 1433H

Open house jiran No A/19               





5 Syawal 1433H

Open house rumah jiran No A/5 (rumah Along@abang saya)
 Itulah aktiviti sepanjang raya tahun ini. Sebenarnya byk lg rumah kawan-kawan yg kami lawat sepanjang Syawal ni tp malas pulak nk citer panjang-panjang. Tu tak termasuk citer reunion sekolah husband saya (sekolah saya juga) lagi yg juga berlangsung pada 3 Syawal 1433H. Oklah itu je kot citer raya 2012 saya. Hopefully semua enjoy lh ye tgok gambar-gambar kt atas tu.

p/s : baru-baru ini pada 31 Ogos 2012, pihak Taman Rusa (taman perumahan saya) ada menganjurkan Majlis Merdeka Raya 2012. Citer pasal Merdeka Raya ni akan saya update nanti ye....tunggu.....











No comments:

Post a Comment