Followers

Monday, October 15, 2012

Adik Icat Dlm Astro Arena

Assalamualaikum semua.......

Tak pernah terlintas di fikiran saya yg anak kedua saya akan interframe dlm tv.Tetapi hari ini adik icat berpeluang masuk dlm astro arena. Hehe sebenarnya adik icat cuma tumpang glamor tokba dia je.

Untuk pengetahuan semua, tokba icat (saya sebut baba lah ye dlm citer ni) iaitu bapa mentua saya merupakan seorang lagenda dlm lumba basikal Malaysia. Arini Astro Arena dtg untuk interview tokba icat . Pada sebelah pg pihak Astro Arena interview baba di Stadium Darul Aman. Masa tu baba ditemani suami je. Tp disebabkan pihak Astro Arena ingin juga menemubual mak mentua saya maka sesi interview tu disambung pd sebelah ptg disebabkan mak mentua saya kerja pada sebelah pg. So balik je keje husband ajak kami semua berkumpul di rumah baba sbb nk tgok sesi interview dijalankan. Memang x diduga yg baba nk ditemuramah sambil memegang adik icat. Tu yg dinamakan rezeki kn? Saya ngn husband langsung x menduga yg adik icat akan interframe gak. Hehehe adik icat pun pakai bju biasa-biasa je. Just pakai jursey bola Manchaster United je. Dina plak xmau interframe sekali sbb dia cuma pakai bju kurung yg sedikit lusuh dan singkat. Ye lah mana mama tahu yg baba nk ditemuramah sambil pegang cucu dia kn? Kalu mama tau mesti mama siap anak-anak mama comel-comel. 

Alhamdulillah sepanjang interview dijalankan, adik icat behave je. Ye lah kalu tidak mana dia reti dok senyap walau seminit pun. Hehehe pandai gak anak mama ni belakon kn? Kami plak asyik dok mengintai je gelagat icat sepanjang sesi interview tu dr dlm rumah. Dina jgn cakaplah memang jelous abis lh dia sbb adiknya dpt interframe dlm tv. Husband saya plak sibuk dok jd jurufoto x berbayar sepanjang interview tu dijlnkan dari pagi membawak ke ptg. 

Saya ngn kakak ipar sibuk dok berdialog dlm rumah. Semuanya berkalau-kalau. Hehehe antaranya kalau producer "Tom-tom Bak" tgok icat mesti mereka berebut-rebut nk amik icat belakon. Hahaha mama dh siap booking kalu icat jd pelakon mama nk jd pengurusnya. Hehehe berangan la mama ni kn? Silap-silap haribulan pihak Astro edit sesi temuramah tu langsung x nmpak icat. Habis punah  harapan mama nk jd pengurus icat kn? Hehehe rasanya cukup kot setakat ni saja coretan pasal icat masuk tv ni sbb mama a.k.a saya dh semakin kelaut dan terlampau berangan.

Apa-apa pun jom kita layan gambar-gambar yg sempat husband saya snap sepanjang sesi interview ini dijalankan........

My husband, tukang snap pictures hari tu
Baba tgh diinterview


Lokasi : Stadium Darul Aman, Kedah

Tgh setting utk interview MIL plak


Adik Icat malu (tutup muka dgn bola) sbb pakai baju buruk je...huhuhu

Action.....

Nota Kaki : Yang paling buat kami adik beradik gelak besar adalah apabila selesai je interview tu, adik icat masuk rumah sambil senyum sorang-sorang.

2 comments:

  1. takpe... tumpang glamour pun takpe.. asalkan masuk tv... nanti anak akak cakap, "kau ade?" haha.. :D

    ReplyDelete
  2. Rashdan Roslan : hehehe akak rasa kalau dia besar mesti dia sound akak mcm tu....cuma skrg dia x pandai ckp je lg.....

    ReplyDelete