Followers

Friday, March 22, 2013

Lamanya Ku Menyepi......

Assalamualaikum semua....

Ya Allah lama betul ku menyepi dari dunia blog ni....Last punya update pun pada 1 Januari 2013. Since sekarang dh nk end of March, so saya nk lah jugak update blog supaya tak lah blog saya ni sepi tanpa sebarang cerita. Nanti lari plak followers saya yang....huhuhu sedikit ni. Erm korang semua nk tahu tak sbb apa saya lama menyepi dari sebarang tulisan dlm blog ni? Kalu tak mahu tahu pun saya tetap nk cerita gak....kronologinya begini.....
  1. Keje di Bahagian Akaun, merangkap ketua di Bahagian Kewangan, so awal-awal tahun semua sedia maklum mcm-mcm report nk kena siapkan....siap ada date line lagi tuh....bukan setakat nk siapkan utk HQ je , Audit Negara dan Jab. Akauntan pun nk gak report tu...
  2. Awal-awal tahun Jab. Akauntan dh dtg serbu opis buat Naziran.
  3. Dah siap segala report, HQ hantar plak " Peruntukan Tambahan" utk kes-kes kebankrapan yg lama-lama, sekali gus menambah kerja-kerja di Unit Akaun.
  4. Continue dengan rutin harian menyiapkan segala report awal bulan, pun ada date line gak.
  5. Bercuti bersama family (18 Jan - 20 Jan 2013). Kami pergi Cameron Highlands je bersama semua ahli family saya.
  6. Kursus di Jab. Akauntan Negara Negeri Kedah.
  7. Kursus di Cinta Sayang Golf & Country Resort, Sungai Petani.
Kalau semua tgok kronologi kesibukkan saya sampai tak sempat nk update blog tu macam x busy je kan? Tapi tu lh sebenarnya yg saya hadapi...Maklumlh saya kn baru lesen L kt opis baru ni.So byk bnda saya nk kena belajar terutamanya nk menyiapkn Report Tahunan yg tebalnya mencecah 1 rim A4 paper bg 1 kod amanah. Byangkn saya ada 5 kod amanah,fiuhhhh mau pecah kepala nk siapkan.Tp Alhamdulillah saya berjaya gak siapkn w/pun terlepas sdikit date line...Syukur sgt-sgt....

Tp sekarang Alhamdulillah segala kesibukan saya dh berkurangan dan kembali melakukan tugasan harian saya yg juga agak sibuk,tp x lah sesibuk awal thn haritu....Insyaallah selepas ini saya akan cuba meluangkan sedikit masa utk blog kesayangan saya ini.....so........u alls...



No comments:

Post a Comment