Followers

Sunday, April 14, 2013

Bila Kakak Pose, Adik Pun Pose Gak...

Assalamualaikum semua....

Lama betul saya x bersiaran w/pun sebelum ini saya pernah berjanji utk update blog saya sekerap mungkin. Huhu maafkan saya kerana kekangan masa mengatasi janji-janji saya sendiri. Sebenarnya xde cerita menarik sgt untuk dikongsikan dengan u alls semua, just nk kongsi gambar anak-anak kesayangan saya sahaja.

Hari minggu lepas, saja suruh kakak posing sbb nk amik gambar kakak. Tengah kakak dok posing, datang adik posing gak. Marah-marah saya sbb x amik gambar dia. Hehe apa lagi mama pun cepat-cepat shoot gambar adik sbb bukan senang nk dapat gambar adik dengan kerelaan hati dia. Apa-apa pun jom kita layan stail posing dari kakak dan adik.....

Pose drpd kakak

Pose istimewa daripada adik
gaya adik yang tersendiri.....mahal oo

Adik pose ala-ala model
pandang tempat lain
Bye.....

p/s : Esok 15/4/2013 - 17/4/2013 saya akan berkursus di Jab. Akauntan Negara M'sia Negeri Kedah (opis lama saya).

No comments:

Post a Comment