Followers

Monday, June 06, 2011

Kit Kat

Kit Kat. Apa yg ada pada Kit Kat? Dan apa pula itu Kit Kat? Kalu nk tau scroll lh ye.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hehehe Kit Kat tu coklat yg si Dina paling suka. Kalu dia ajak saya kuar g Tesco ke, Giant ke, Pacific ke, kalu saya tanya dia apa alasan @ sbb dia nk ke sana, maka jwpan yg akan saya terima adalah...........nk beli KIT KAT. Sabau je lh bdk tu....hehehe memang Dina ni obsess sgt ngn Kit Kat. Kalu saya ngn husband bwak dia g shopping kompleks, pastu kita tnya dia nk beli apa, zassss.....sepantas kilat jwpn yg akan kmi terima, Kit Kat. Kalu kita amik mknan lain @ coklat lain msti dia xmo, nk Kit Kat dia tu gak. Dlm hati berbisik² save la duit saya kalu Dina asyik minta ini je kalu kuar shopping ngn saya......Selamat duit mama tau......Apa² pun saya percaya obsess Dina ni akan b'tukar jugak satu hari nnti dan akan  beralih ke satu mknan @ coklat yg lain pula......





Have a break, have a

No comments:

Post a Comment